torsdag den 28. juni 2012

Velkommen til!

Gratis billede fra www.sxc.hu

Jeg har oprettet denne nye blog for at adskille min nye (forhåbentlig blivende) Low Carb livsstil lidt fra min daglige madblog, Heidis Verden
Heidis (normale almindelige sædvanlige) Verden indeholder alt det "almindelige" mad jeg laver, og vil fortsat også indeholde opskrifter på sunde retter, forudsat at de kan laves af ingredienser man normalt har i et køkken og ikke falder helt udenfor min almindelige madstil.

Heidis Low Carb Verden vil derimod indeholde opskrifter på både de almindelige sunde ting, og de ting hvor primært sukker og kornprodukter er erstattet af alternative ingredienser. Det kan derfor godt tænkes at den samme opskrift kommer på begge blogs - men da jeg ikke regner med de henvender sig til de samme mennesker, så burde det ikke være et problem.
Ikke dermed sagt at du ikke må læse begge blogs - det vil jeg faktisk blive rigtig glad for, hvis du gider - men jeg forventer ikke at jer der normalt læser Heidis Verden gider læse om brød bagt af mandelmel, og marmelade lavet med sødestof.
Ligeledes regner jeg ikke med, at jer der finder vej hertil, nødvendigvis gider læse om is fuld af sukker (det vil nemlig stadig blive lavet en gang imellem), eller kager fulde af hvedemel.

Jeg håber dermed at tilgodese alle parter, så det bliver mindst muligt forvirrende (forhåbentlig mest af alt for mig selv).

På længere sigt skulle der gerne komme lidt om hvorfor jeg har valgt at skære ned på de tomme kulhydrater, og hvordan jeg definerer Low Carb.

Indtil da - velkommen til!

5 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye blog! Jeg kommer helt sikkert til at følge med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym: Tak skal du have - jeg er glad for du har lyst til at følge med (hvem du så end er) :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet