torsdag den 30. august 2012

For hevlede da...


Så lykkedes det mig lige så fint at få slettet det indlæg jeg lige har lavet om chokolademuffins med johannesbrød - kom vist til at gemme en kladde på en anden computer, og pist væk var den!

Får nok ikke lige genskabt det indlæg i aften (har desperat forsøgt at genåbne lukkede sider i Chrome, men selvom den ellers plejer at være ret samarbejdsvillig, så er indlægget tilbage til square one, som kun indeholder den originale opskrift fra Elana's Pantry).

Hvis nogen tilfældigvis lige skulle have indlægget stående åben, så PLEASE lad være med at lukke siden ned! Hvis du vil kopiere teksten og sende det på en mail til hejdi@fiberpost.dk - så sender jeg gerne en lille tak med posten!!
Og Henriette, som nåede at få kommenteret - håber du har fået mit svar i en mail :-)

*slår sig selv hårdt oven i hovedet*

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja den var lidt sur - men håber jeg kan huske det meste af det, og få den op igen senere :-) (Og at jeg så har lært ikke at have det samme indlæg åben på flere computere på samme tid!)

      Slet
  2. Desværre er der intet på http://archive.org/web/web.php
    Nu kender jeg ikke blogspot bagved, men er der virkelig ikke mulighed for at gå tilbage i versioner ved indlæg (som man kan i fx wordpress) eller en 'skraldespand'

    SvarSlet
    Svar
    1. Annika: Tak for forsøget!
      Nej jeg kender i hvert fald ikke til at man kan finde tidligere versioner af indlæg frem, og der er heller ikke nogen skraldespandsfunktion. Hvis bare jeg havde gemt indlægget som en kladde igen havde der nok ikke været et problem, men fordi jeg havde en tidligere version, kun med nogle få linjer, stående åben på en anden computer, og åbenbart kom til at gemme den version som kladde, så skete skaden!

      Slet